LogiControl Basic

Pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä pienemmille kuljetusyrityksille

Tarjoamme nyt LogiControl Basic pienemmille kuljetusyrityksille. Paketti sisältää sekä operatiiviset (tilausten käsittely, ajojärjestely) että hallinnolliset toiminnot (laskutus, reskontra, raportointi).

Näin ollen kuljetusten suunnitteluun ja hallintoon ei tarvita muita sovelluksia, koska LogiControl Basic sisältää myös myynti- ja ostolaskujen käsittelyyn tarvittavat ominaisuudet.

chart-logicontrol-basic-pilvipohjainen-reskontra-laskutus

LogiControl Basic suositellaan yrityksille jotka tarvitsevat

  • Tilausten käsittelyä täydellisillä rahtikirjatiedoilla
  • Kuormien ja resurssien suunnittelua graafisessa käyttöliittymässä drag & drop toiminnoilla
  • Nopeampaa laskutusrytmiä
  • Integroitua myyntireskontraa myyntisaamisten tehokkaampaa seurantaa varten
  • Ostolaskujen rekisteröintiä ja sähköistä maksamista
  • Asiakaskohtaisia myyntitilastoja ja kassavirtaraportteja

Paketti sisältää seuraavat näkymät:

  • Perusrekisterit

    • Asiakkaat
    • Toimittajat
    • Henkilöstö
    • Ajoneuvot
  • Tilausten käsittely

    • Tilausten kirjaus, sisältää täydelliset rahtikirjatiedot
    • Toistuvien tilausten automaattinen käsittely
    • Kuljetusdokumenttien tulostus
      • Rahtikirjat
      • Tavaraluettelot
      • Terminaali-ilmoitukset
    • Tilausten automaattinen ja manuaalinen hinnoittelu
  • Ajojärjestely

    • Käyttäjä voi vapaasti valita hänelle tarpeelliset sarakkeet ja suodatukset
    • Nopea kuorma- ja resurssisuunnittelu (drag & drop)
    • Yksinkertainen logiikka kuorman tilan muuttamiselle, tilausten hyväksymiselle laskutukseen ja kuorma arkistoinnin. Kaikki tämä mahdollistaa prosessin tehostamisen
    • Täydellinen kuormahistoria
  • Laskutus

    • Edistynyt sopimusmoduuli, jota on helppo käyttää ja joka mahdollistaa erilaisia hinnoitteluyhdistelmiä
    • Mahdollista lähettää verkkolaskuja ja laskuja sähköpostitse LogiControlista
    • Hyväksytyt laskut voidaan siirtää LogiControlin omaan myyntireskontraan
  • Ostolaskut

    • Ostolaskujen rekisteröinti
      • Manuaalinen syöttö
      • Sähköisesti verkkolaskuista
    • Laskujen sähköinen hyväksyminen
  • Myyntireskontra

    • Viitemaksujen sisäänluku järjestelmään
    • Maksujen ja avoimien saatavien seuranta
    • Kuukausittainen yhteenveto kirjanpidolle
    • Likviditeetti raportointi
  • Ostoreskontra

    • Verkkolaskujen tuonti järjestelmään
    • Ostolaskujen automaattinen maksatus
    • Maksujen ja avointen velkojen seuranta
    • Kuukausittainen yhteenveto kirjanpidolle
    • Likviditeetti raportointi
  • Raportointi

    • Kannattavuuden seuranta esim. kuormalle tai ajoneuvolle
    • Kattava raportointi kuljetuksista, laskutuksesta ja ostoista
    • Likviditeetti ennusteet

 

Lähetä kysely

SAAS-icon-download

Software-as-a-Service

SaaS-pohjalta toteutetun järjestelmän käyttöönotto on nopea ja tehokas prosessi. Voit vuokrata nettipohjaista järjestelmää kuukausi kerrallaan.

Lue lisää

Käyntiosoite

Yrittäjäntie 7
65610 MUSTASAARI
+358 (0)6 322 6100

Asiakastuki palvelee

Arkisin (klo 8.00 – 16.00)
+358(0)6 322 6100
support@logicontrol.fi
Copyright © Oy NextLog Ab

LogiControlissa on paljon räätälöintimahdollisuuksia

Valitse sinulle sopivat ominaisuudet

Seuraa meitä

NextLog-LinkedIn-button  NextLog-Instagram-button  Tilaa-uutiskirjeemme

Tietosuojaseloste