Käyttäjät

Logistiikkaketju koostuu useista osapuolista, jotka kukin roolissaan tarvitsevat erilaisia työkaluja, jotka kaikki ovat saatavilla LogiControlissa. Täältä löydät tietoa siitä, kuinka LogiControl voi helpottaa päivittäistä työtäsi.

Kuljetusvaraukset asiakkailta kuljetusyhtiöille tehdään suoraan Web-portaalin kautta tai sähköisesti EDI-integroinnin kautta, vaihtoehtoisesti puhelimitse tai sähköpostitse.
EDI- ja Web-varauksista saatavat edut:

  • Virheriski pienenee
  • Varaukset ovat reaaliaikaisia LogiControlissa
  • Mahdollistaa reaaliaikaisen seurannan (Track & Trace)

LogiControl mahdollistaa nopean ja tarkan tiedon toimeksiantajalle:

  • Statuspäivityksiä kuljetuksen aikana
  • Kuljetuksen jälkeen esim. yksityiskohtainen viikko- ja kuukausitilastointia sekä toimitusvarmuusraportointia

Ajojärjestelijän työtä voidaan tehostaa seuraavien työkalujen ja ominaisuuksien avulla:

  • EDI-integrointi ja Web-portaalin varaukset vähentävät tilausten manuaalista syöttämistä
  • Nopea kuorman ja resurssin suunnittelu drag&drop avulla
  • Säästä aikaa elektronisella toimeksiannolla kuljettajalle / ajoneuvolle
  • Nopea reaaliaikainen tieto kuljettajalta suoritetuista lastauksista ja purkauksista sekä kuormien todellisista tavaramääristä
  • Prosessien automatisointi lastausten / purkausten hyväksymisestä laskutukseen

Reaaliaikainen kommunikointi ajojärjestelijän kanssa helpottaa kuljettajan työtä.

Luotettavat toimeksiantotiedot:

  • Lastaus- ja purkausosoitteet, juuri niin kuin ne ovat kirjattuna järjestelmään
  • Lastaus- ja purkausajat, jotka myös raportoituvat eteenpäin reaaliajassa
  • Tavaramäärät raportoituvat eteenpäin reaaliajassa
  • Kuljettaja voi ottaa lähettäjän ja/tai vastaanottajan allekirjoituksen mobiililaitteen kosketus näytöllä

Myös mahdollista skannata rahtikirjoja ja muita dokumentteja, jotka tallentuvat dokumenttihallintaan ja voidaan avata LogiControlin Tilausten käsittelyssä.

Yksinkertainen ja looginen prosessi hallita ja täydentää tilauksia tehostaa yrityksen hallinnollisia rutiineja kuljetuksen jälkeen.

  • Laskutuksesta vastaava henkilö voi avata skannattuja rahtikirjoja, jotka kuljettaja on ladannut dokumenttihallintaan
  • Laskujen asiakashinnoittelu ja ryhmittely jaksoittain tehdään esilaskutuksessa
  • Laskutus näkymästä laskut voidaan lähettää verkkolaskuna, sähköpostitse tai tulostettuna kirjeitse
  • Kun lasku lähetetään asiakkaalle, se siirretään joko LogiControlin omaan reskontraan tai sähköisesti ulkoiseen reskontraan
Johto voi seurata yrityksen toimintaa niin operatiivisesti kuin taloudellisesti LogiControlin kattavan raportoinnin ja tilastoinnin avulla.

Käyntiosoite

Yrittäjäntie 7
65610 MUSTASAARI
+358 (0)6 322 6100

Asiakastuki palvelee

Arkisin (klo 8.00 – 16.00)
+358(0)6 322 6100
support@logicontrol.fi
Copyright © Oy NextLog Ab

LogiControlissa on paljon räätälöintimahdollisuuksia

Valitse sinulle sopivat moduulit

Seuraa meitä


Tietosuojaseloste